SERVISNÝ BALÍK:PLUS & SERVISNÝ BALÍK:2 plus 1
SERVISNÉ BALÍKY PRE VÄČŠÍ UŽÍVATEĽSKÝ KOMFORT
Firma HAKL s.r.o. vzhľadom na vysokú kvalitu výrobkov a za účelom skvalitnenia služieb zákazníkom pripravila servisné akcie na vybrané výrobky. Servisné balíky rozširujú rozsah porúch, ktoré sú zaradené do skupiny bezplatných opráv (napr. poruchy spôsobené vodným kameňom, nesprávnou montážou výrobku…) a tiež predlžujú dobu bezplatného servisného zásahu. Servisné balíky sú automaticky zahrnuté v cene výrobku a opravy zákazník neplatí, akcia je časovo neobmedzená a vzťahuje sa iba na výrobky označené logom SERVISNÝ BALÍK:PLUS alebo SERVISNÝ BALÍK:2plus1 na záručnom liste.
SERVISNÝ BALÍK:PLUS
Vzťahuje na nasledovné výrobky: PL, PL-T, MK-1, MK-2, MKX-1, MKX-2.
Rozsah servisných prác sa delí na tri základné skupiny:
- Predĺžený bezplatný servis na 4 roky
Bezplatný servis je poskytovaný na poruchy zapríčinené vybranými náhradnými dielmi po dobu štyroch rokov od dátumu predaja. Náhradný diel a práca sa neúčtujú. Vybrané náhradné diely pre model PL, PL-T: plavák, spínacia pružina, membrána, príruba, tesnenia pod prírubu, kontrolka. Vybrané náhradné diely pre model MK a MKX: plavák, spínacia pružina, prepínač výkonu, elektronická doska 3JR, príruba. - Rozšírený záručný servis
Rozšírený záručný servis sa vzťahuje len na prvú poruchu zapríčinenú mechanickými nečistotami vo vode, vodným kameňom alebo nedostatočným odvzdušnením ohrievača po dobu dvoch rokov od dátumu predaja. Náhradný diel a práca sa neúčtujú - Expresné vykonávanie opráv
Výrobky zahrnuté do akcie SERVISNÝ BALÍK:PLUS budú opravené v zrýchlenom čase a expresne zaslané zákazníkovi. Obvyklá doba odstránenia poruchy sú tri pracovné dni od doručenia do servisného strediska.
SERVISNÝ BALÍK:2plus1
Vzťahuje sa na nasledovné výrobky: BD6s,BD10s,BD10v,BD30v, BD50v, BD80v, BD100v, BD120v.
Špecifikácia servisného balíka:
- Popis servisného balíka
SERVISNÝ BALÍK:2plus1 predlžuje bezplatný servis na tri roky na opravy zásobníka ohrievača spôsobeného prehrdzavením plášťa. Trojročná doba bezplatného servisu začína plynúť dňom predaja. Bezplatný servis sa nevzťahuje sa na poškodenie nádoby zásobníka spôsobeného nadmerným tlakom vody alebo nedodržaním podmienok inštalácie. - Podmienky uznania reklamácie
Pre uznanie reklamácie nádoby zásobníka, je nutné mať vykonanú a potvrdenú servisnú prehliadku anódovej tyče a špirály 24 mesiacov odo dňa predaja. Servisný zásah je oprávnené vykonávať iba autorizované servisné stredisko.
Zoznam autorizovaných servisných stredísk Vám bude poskytnutý na tel. čísle 02 / 4594 4469 - Platobné podmienky
Servisná prehliadka spojená s výmenou anódovej tyče a výjazdom je spoplatnená podľa platného cenníka.